2015. június 25., csütörtök

Prológus

Sziasztok! Nos mint látjátok újabb blog nyitotta meg kapuit. Remélem, hogy mindenkinek tetszeni fog. 
U.I.: Aki tudna nekem segíteni fejlécben az létszi írjon rám köszi.

Kövesi Regina vagyok. Egy átlagos 15 éves magyar lány. Rajongók az One Direction-ért és a Little Mix-ért is. Nagy álmom volt, hogy kiutazhassak a legjobb barátnőmmel Szandival Londonba. Ami valóra is vált. Hála a szüleinknek. Bár azt nem értettem, hogy miért vettek nekünk házat erre a 2 és fél hónapra. De végül is az ő dolguk. Imádok blogot írni. Két blogom van amit vezetek. Az egyik az Élet a One Direction után másik pedig a Dögölj meg Harry Styles. De sajnos mivel kimegyünk Szandival Londonba így hát a Flash mob-ról lemaradok. Hát van ez így. Egy új élet veszi talán kezdetét? Nem tudom. Majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.
 - Fel hívjuk tisztel utasaink figyelmét, hogy a Londonba tartó gép 30 perc múlva meg kezdi a felszállást. Kérjük fejezzék be a beszállást - zökkentett ki a gondolat menetemből egy női hang.
- Hát akkor sziasztok - mondtam könnyes szemmel anyáéknak.
- Szia - mondták majd megöleltek.
- Sziasztok - köszöntem el Szandi szüleitől is.
- Szia - mondták. Majd Szandival elindultunk miközben a bőröndünket magunk után húztuk.
- Te el tudod ezt hinni? - kérdezte Szandi.
- Nem - mondtam mosolyogva. Felszálltunk a repülőre és bekapcsoltuk a biztonsági övet. Egymás kezét szorítottuk és az arcunkról egyszerűen nem tudtuk levakarni a mosolyunkat.

*2 órával később*

- Szandi ezt nézd - keltettem fel 
- Mi az? - kérdezte. De mikor kinézett az ablakon még a szava is elakadt. 
- Hello London - mondtuk egyszerre mosolyogva. Úgy érzem ez lesz életem legjobb nyara.

4 megjegyzés:

  1. Már most izvatott lettem, ügyi vagy, gyorsan kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Holnap vagy holnap után felteszem az első részt. De egy valamit elárulok. Hogy soha nem olvastam még olyan blogot, mint amilyet én most írni fogok. ;)

      Törlés