2015. november 27., péntek

7.rész

Sziasztok! Szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen sok ideig nem hoztam új részt. Annyira, de annyira sajnálom.... Csak hát az iskola mellett nincs mindig szabad időm.... Nagyon sajnálom.  Legyetek jók :* Én pedig sietek az új résszel. Aki még nem tette meg az csatlakozzon a facebook csoporthoz: https://www.facebook.com/groups/795256867261713/?ref=bookmarks
Köszönöm szépen a 6 feliratkozott és a +3323 oldalmegjelenítést. Puszi: Regi xx

- Regi - hallottam meg Luke hangját. Amint ide ért megölelt ám én fájdalmasan felkiáltottam. 
- Minden rendben? - kérdezte aggódó hangon. 
- Nem - ráztam a fejem - Minden porcikám fáj. - mondtam. Majd hirtelen elsötétült körülöttem minden. Szerencse, hogy Luke tartott. Eszméletlenül estem össze a karjaiban.
- Srácok azonnal hívjátok a mentőket - kiabálta Luke kétségbe esve. Mindenki Lukehoz futott kivéve Harry. Aki egyből tárcsázta a mentők számát.
- Igen tessék miben segíthetek? - kérdezte egy női hang a vonal másik feléről.
- Jó napot. Harry Styles vagyok. Baleset történt Londontól 2km-re Délen. - hadarta el Harry
- Rendben van kiküldöm a roham mentőket. Egy telefon számot kaphatok, hogy eltudják érni önt a roham mentősök, hogyha véletlenül elkerülnék egymást? 
- Igen - mondta Harry azzal megadta a saját számát. Majd bontotta a vonalat. A roham mentősök fél óra alatt kiértek a helyszínre. És egyből Lukehoz rohantak. Kivettek engem a kezéből és egy hordágyra raktak. Az egyik mentős Cameronnal beszélgetett a balesetről a másik pedig közölte a srácokal, hogy pontosan melyik kórházba is visznek. A mentő autó szirénázva haladt vissza Londonba. Még mielőtt a srácok elindulhattak volna Liam telefonja meg csörrent. 
- Sophi az - mondta
- Vedd fel - mondta Jade. Liam pedig bólintott és fel vette a készüléket.
- Szia Sophi - köszönt bele idegesen.
- Szia Liam. Mi a baj?
- Regi..... kórházba van..... - mondta és próbálta leplezni azt, hogy mindjárt el sírja magát.
- Jesszusom - kapott a szája elé Sophi ahogy feldolgozta azt amit az előbb mondott neki Liam. - Melyik kórházba van? - Liam elmondta pontosan melyik kórházba is szállítottak engem majd miután Sophi közölte vele, hogy ott találkoznak bontotta a vonalat.
- Hogy nőhet valaki ilyen hamar a szívedhez? - tette fel a költői kérdést James.
- Végre egy normális kérdés is elhagyta a szádat James - röhögött Connor és Tris.
 
Amint megérkeztek a srácok a kórházba rohanni kezdtek. Egészen egy recepciós pultig.
- Elnézést nem rég hoztak be egy 15 éves lányt a roham mentősök. Hol találjuk a szobáját? - kérdezte Calum. 
- 3. emeleten a 459-es a szobája, de egyenlőre még a műtőben van - mondta tök nyugodtan a recepciós. Akinek a névtábláján a Lucy felirat állt. A hír hallatán mindenki elfelejtett levegőt venni. Majd szép lassan elindultak a 3. emelet felé. Csöndben mentek egymás mellett és mögött. Mikor felértek a 3. emeletre pont jött velük szembe egy orvos.
- Önnők Regina hozzá tartozói? - kérdezte az orvos.
- Igen - mondta Szandi
- Doktor úr. Hogy van Regi? - kérdezte Perrie.
- Belső vérzése volt. De szerencsére sikerült elállítani. Ám sajnos kómába esett. Hogy mikor kell fel azt nem tudom megmondani - mondta a Doki majd el is ment. Mindenki megsemmisülve dolgozta fel a hallottakat. 
- Legjobb lesz ha most haza megyünk - mondta Liam. Lent a recepción találkoztak a Dokival aki az előbb közölte a fejleményeket. 
- Á. Jó hogy itt vannak. Elfelejtettem el kérni a telefonszámukat, hogy ha felébredne Regi akkor tudjam önnőkkel közölni - mondta a Doki akinek a névtábláján a Dr. Watson felirat állt. A srácok megadták a számukat és már mentek is haza.

Amint haza értek a srácok Louis egyből az én szobámba ment. Becsukta maga után az ajtót és halkan kulcsra zárta.
- Mért érzem azt, hogy valaki megakarja ölni őt? - tette fel magának a kérdést gondolatban miközben neki állt kutatni a szobámba. Az író asztalomon talált egy csomagot és annak a tetején egy levelet; ami ki volt bontva. El akarta olvasni, de számára érthetetlen nyelven volt oda írva minden. Megfordította és elkezdte olvasni. Mikor a végére ért a levélnek azt a szó szoros értelmében elejtette és hátrálni kezdett egészen addig míg a lábba bele nem ütközött az egyik fotelba. Leült és megsemmisülten nézett maga elé. 
- Ez nem lehet igaz - mondta miközben arcát a tenyerébe temette. Majd felvette a földről a levelet az asztalról pedig elvette a csomagot. Ezzel a két dologgal indult kifele a szobámból.
 
- Styles ez mind a te hibád - kiabált Harryvel Szandi
- Nem egészen - vágott közbe Louis. - Ezt nézzétek - rakta le a dohányzó asztalra a csomagot. 
- Ki bontotta - kapott a szája elé Liam.
- Most mit csináljunk? - kérdezte Sophi.
- Nem tudom - rázta a fejét Liam. Mindezek ellenére Szandi gyilkos tekintettel nézett Harryre. Aki alig bírta ki, hogy ne nevesse el magát. De ez nem ment neki és a végén hangosan elkezdett röhögni. 
- Esküszöm.... ha a nézéseddel ölni lehetne.... én már rég.... halott.... lennék - mondta röhögés közben. Harry idióta röhögésén persze mindenki elkezdett nevetni.
 
Hol vagyok? És mi ez a hang? Valaki azonnal kapcsolja ki ezt a sípoló hangot. 
- Dr. Watson azonnal jöjjön. Regi szíve leállt - kiabálta a nővér miközben a szobám ajtaján hajolt ki. Pillanatok alatt termett a szobámba a Doki és még pár másik ember. 
- Defibrillátort. - kiabálta az orvos. 
- Tessék - adta a kezébe egy nővér. 
- 3-ra kiütjük. Mindenki hátra - mondta mire mindenki hátrébb lépett. - Most - azzal a defibrillátor két részét a mellkasomra tette aminek következtében a testem felemelkedett, de amint elvette a készüléket a testem újra vissza esett az ágyra. 
- Újra - kiáltotta az orvos. Fél óra telt el mióta elkezdtek engem újra éleszteni. 
- Elveszítjük - mondta Kate.
 
Otthon mindenki a nappaliban volt és nézték a TV-t. Kivéve Bradet. Aki a konyhában volt és épp egy jó nagy pohár vizet ivott. Amint befejezte csörögni kezdett a telefonja.
- Igen? - vette fel a telefont Brad
- Azt szeretném közölni, hogy Regi szíve leállt. Lassan fél órája küzdünk az életéért. De valószínű, hogy meghalt. - mondta a Doki Brad pedig megsemmisülve állt a nappaliban.
- Te-tessék? - kérdezte.
- Jól hallotta. Most viszont le kell tennem - azzal bontotta a vonalat. 
- Srácok. Most hívott az orvos, hogy Regi szíve leállt. Fél órája küzdenek az életéért, de eddig semmi - mondta Brad miközben könnyek gyűltek a szemébe. 
- Indulás a kórházba - mondta Luke
 
- Elfogjuk veszíteni - mondta Kate.
- Utolsó próbálkozás. Maradj velünk Regi. Maradj velünk - mondta az orvos miközben kiütött.
- Van pulzusa - mosolygott Kate.
- Velünk marad - mosolyodott el doki. Majd ki ment a folyosóra ahol bele ütközött Harryékbe. 
- Hogy van Regi? - kérdezte Szandi miközben könnyei az arcát áztatták. 
- Velünk marad. Viszont fent áll annak a veszélye, hogy egy bizonyos ideig elveszíti az emlékezetét. Nem fogja tudni, hogy ki ő vagy hogy maguk kik. De ha ez netán bekövetkezik akkor hagyniuk kell, hogy önmagától jöjjön rá mindenre - mondta az orvos majd együtt érzően megveregette Ashton vállát és tovább ment. 
- Nem fog emlékezni rám??? Az nem lehet... Én ezt nem fogom kibírni - zokogott Szandi.
- Ez nem biztos - ölelte át őt Harry.
 
A következő rész tartalmából:
 
- Hogy vagy? - kérdezte egy szőkés-barna hajú és barna szemű lány.
- Ki vagy te? - kérdeztem mire a szemeibe könnyek gyűltek amik hamar megtalálták a kiúttat.
- Istenem ne - suttogta maga elé és zokogni kezdett.
 
- Én be nem ülök ebbe a kocsiba - mondtam karba tett kézzel
- És még is miért? - kérdezte Luke.
- Mert nem ismerlek titeket - mondtam.
 
- Ennél rosszabb már nem is lehetne - mondta Liam.
- Ahhoz képest, hogy nem emlékszik ránk ugyan úgy veszekszik Louissal - mondta Leigh
- Rá kell venni Louist, hogy béküljön ki Regivel legalább addig míg vissza nem tér az emlékezete. Utána felőlem akár meg is ölhetik egy mást - mondta Harry
- Srácok - kiabálta Louis kétségbe esve. Mire mindenki kirohant a konyhába. Ahol azt látták, hogy én egyik kezemmel Louis nyakát szorítom a másikkal meg egy kis kanál vizet próbálok a szájába erőltetni.
- Regi mit csinálsz? - kérdezte Zayn.
- Azt mondta, hogy nem vagyok képes arra, hogy egy kanál vízbe megfojtsam és most megmutatom neki, hogy igen is képes vagyok rá - mondtam.
- Fejezd be Louisra még szükségünk van - mondta Niall.       
 
 

7 megjegyzés:

  1. Lesz szexualis tartalom is? Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper lett varom a kovetkezo reszt

      Törlés
    2. Hát lehet, hogy lesz xd... Igen lesz majd idővel. És köszönöm szépen :*

      Törlés
    3. Nagyon kivancsian varom legalabb egy furdoruhas kepet kuldhetnel :))

      Törlés
    4. ui.:a titkos hodolod erzem hogy rokon lelkek vagyunk ugyan ezt elem at enis. Tudom milyen rosdz ez a helyzet egyutt erzek veled engem ver az apam fiu letemre 15 eves vagyok. Lattalak a boritokepen nagyon szep vagy

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Szeretettel várjuk az oldalad. :)

    VálaszTörlés