2015. augusztus 3., hétfő

2.rész

Sziasztok! Bocsi, hogy ennyit késtem az új résszel. Csak nyaralni voltam. Nem is húzom tovább az időt. Itt az új rész. Puszi mindenkinek: Regi xx

 Csurom vizesen bementem a lakásba. Majd fel a szobámba. Gyorsan átöltöztem, hajamat meg töröltem. Majd elő vettem az angol szótáramat. Leültem az író asztalhoz és neki álltam tanulni. Sajnos ez nem egy blog ahol a Magyar lány kimegy Angliába és egyből tudja az angolt. Ez nem ilyen egyszerű. Tanulni kell. Nem bírtam úgy tanulni, hogy fel hallattszódik a többiek nevetése. Elő kaptam a telefonom és a fülhallgatómat. A fülhallgató egyik felét a telefonba csatlakoztattam a másik két részét pedig a fülembe tettem. Be kapcsoltam az One Direction egyvelegemet. Night Changes volt az első szám. Zayn kezdte. Erről eszembe jutott az amikor megtudtam, hogy Zayn kilép a bandából. De ha kilépet és "rosszba van" a srácokkal akkor miért lakik velük? Miért viselkedik úgy velük mintha még mindig a bandában lenne? Próbáltam az előttem lévő angol szótárra koncentrálni. De nem tudtam. Miközben én fent voltam a szobámban és hallgattam a zenét a többiek is bejöttek az udvarról.
- Hol van Regi? - kérdezte Tristan
- Lehet, hogy a szobájában - rántott vállat Szandi - Megyek megnézem - azzal jött is a szobám ajtajához. Mivel zenét hallgattam nem hallottam, hogy Szandi kopog az ajtómon. Úgyhogy kis idő múlva mikor megunta, hogy kopog és senki nem nyit neki ajtót beengedte önmagát. Odajött hozzám és kihúzta a fülemből a fülhallgatót.
- Körül-belül négy percig kopogtam az ajtódon - szidott le.
-Jól van bocsi nem hallottam - néztem rá. Szandi pedig bosszús pillantást vetett felém.
- Ha már itt vagy mutatok neked pár dolgot - mosolyogtam rá
- Mit? - kérdezte
- Csak gyere utánam - mondtam miközben be kapcsoltam a hangfalakat és full-ra föl tekertem. Rá csatlakoztattam a telefonom és már bömbölt is a What Makes You Beautiful. Liam szövegét énekelve indultam el a gardróbom felé. Harry szövegénél kinyitottam a gardrób ajtaját majd intettem Szandinak, hogy jöjjön utánam. Zayn szövegét énekelve mentünk a fürdőbe. Szandi a szájához kapott mikor meglátta a Jakuzzi-t. Szandival meg fogtuk egymás kezét és amikor Harry egyedül énekelt mi is énekeltünk. Majd vissza mentünk a szobába és neki álltunk ugrálni. Sajnos pont a végére értünk be a szobába így hamar vége lett a dalnak. Aztán jött a One Thing. Észre se vettük, hogy a többiek is bent vannak a szobában és minket figyelnek.
- I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race
- énekeltem teli torokból
- Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep me making me weak
Yeah, frozen and can't breathe
- énekelte Szandi
Zayn részét ketten énekeltük. A Refrénnél ugráltunk. Majd hallottam ahogy tapsolnak. Megfordultam és akkor vettem észre, hogy a többiek bent vannak a szobámban és minket néznek. Rájuk mosolyogtam és intettem nekik, hogy jöjjenek ők is. Együtt kezdtünk el táncolni, ugrálni és énekelni.  Majd áram szünet lett. Pont amikor vége lett a zenének.
- Ne már. Pedig most jött volna a Live While We're Young - mondtam szomorúan.
- Lemegyünk tollasózni? - kérdezte Louis
- Igen -mondtuk egyszerre. Le mentünk az udvarra. Louis hozta az ütőket és a tollaslabdát. A többiek leültek.
- Tessék - adta a kezembe Louis az egyik ütött.
- Louis figyelj nem akarok ünnep rontó lenni, de ha netán kicsit nagyobbat ütök te a medencében fogsz landolni - vázoltam fel neki az észrevételem.
- Nem fogok - legyintett.
- De ha bele esel akkor ne mond, hogy nem szóltam - néztem rá. Ő pedig szervált. Vissza ütöttem neki. Nem tudom, hogy hanyadik menetet játszhatjuk, de az tudom, hogy nagyon fáj a hasam. Életemben nem nevettem ennyit, mint pár perce. Az egész úgy kezdődött, hogy Louis menőskődött, hogy ő milyen nagyot tud ütni. Fel dobta a labdát. Emelte az ütőt és ütőt. Csak hát a labda az ott maradt nála az ütője pedig elrepült. Hát itt mindenki szakadt a röhögéstől. Nehezen, de vissza dobtam Louisnak az ütőjét. Majd Luke és Perrie kétségbe esve oda kiáltották Louisnak, hogy eltűntek a répái. Louis pedig egyből feléjük nézet én pedig jól arcba találtam a labdával. Szegény Louis.
- Figyelj ütöm - kiáltottam oda neki
- Jöhet - kiáltott vissza. Igaz, hogy már alig láttunk hiszen este 11 is elmúlt. A konyhában éget a villany, de még az sem segített. Időközben vissza jött az áram. Elütöttem a labdát. Louis pedig futott, hogy vissza üsse, de mivel a labda a medencében landolt Louis pedig nem figyelt, hogy merre megy ezért bele esett a medencébe.
- Én meg mondtam, hogy bele fogsz esni - kiabáltam neki nevetve.
- Igen? - kérdezte és felém jött. A többiek már rég bent voltak a házban. Niallt pillantottam meg ahogy jön ki.
- Niall - kiáltottam majd rá ugrottam. - Segíts könyörgöm.
- Miért? - kérdezte nevetve.
- Mert most bele fogom vágni a medencébe - jött oda hozzánk Louis.
- Niall védj meg - bújtam hozzá még jobban. Louis elnevette magát és kivett Niall karjaiból.
- Nem foglak bele dobni mivel jéghideg a víz - mondta nevetve majd megölelt. Miután elengedett fel mentem Szandihoz. Ott ült az ágyán.
- Szia - mondtam neki
- Regi - ugrott rám. Leültem mellé az ágyra. Az ágy jobb oldalán van egy éjjeli szekrény. Az éjjeli szekrény mellett van Szandi bőröndje. Egymásra néztünk majd elkezdtük énekelni a Steal My Girl-öt. A Refrénnél előre hátra ingattuk a fejünket, mintha ez valami rock zene lenne. Szandi pedig egy kicsit nagyobb erővel lökte hátra a fejét és be vágta a falba onnan vissza pattant és lefejelte az éjjeli szekrényét majd a bőröndjét és onnan a földet. Na ezt nézze végig valaki úgy, hogy nem röhögi el magát.
- A'szem csillagokat látok - mondta. Én pedig még jobban elkezdtem röhögni. 

1 megjegyzés: