2015. augusztus 24., hétfő

4.rész

Sziasztok. Meg is jöttem az új résszel. Remélem, hogy tetszeni fog. Jó olvasást mindenkinek.
U.I.: Ha van kedvetek csatlakozzatok a facebook csoporthoz. https://www.facebook.com/groups/795256867261713/?ref=bookmarks 
U.I.2: Aki jóban van a PhotoShoppal és tudna nekem segíteni az facebookon jelezzen valahogy. De csak akkor ha nem zavarja, hogy ha többször kérek tőle segítséget. puszi mindenkinek. :* Regi xx

Mindenki engem nézett. Hogy mondjam el nekik? Most jól benne vagyok a szarban.
- Na jó az a szitu, hogy amíg ti próbán voltatok én kaptam egy csomagot meg egy levelet. A levélben az állt, hogy a szüleim halottak, de van számomra egy játékuk. Ami veszélyes és ha elkezdtem játszani akkor be is kell fejeznem akár milyen veszélyes. De a csomagot még nem bontottam ki. Mert ha kibontom akkor kezdetét veszi a játék. - mondtam el a történetet. Mire Szandin kívül mindenki értetlen fejet vágva nézett rám. Liam mondott valamit, de nem tudom, hogy mit.
- Elnézést - mondtam és már mentem is föl a szobámba. Elő vettem a szótáram és tanulni kezdtem. Hangzavar ide vagy oda. Így nem tudom elmondani a srácoknak azt, hogy mi a szitu. Alig telt el pár perc mikor Szandi jött be az ajtón.
- Mit csinálsz? - kérdezte
- Tanulom az angolt. - mondtam.
- Olyan nehéz ez az egész - nézett rám.
- Tudom - mondtam. Ezután nem beszéltünk. Mind a ketten a szótárt bújtuk. De hamar be kellett látnunk, hogy az angolt leginkább úgy tudjuk megtanulni, hogy ha angolok vesznek körül. A szótár erre nem jó. Újra elő vettem a levelet. Megfordítottam és akkor vettem észre, hogy a hátulján angolul van oda írva az ami elől magyarul van. Kínomban elnevettem magam. Kezemben a levéllel lementem a nappaliba ahol még mindig ott voltak a többiek. Nem szóltam egy szót sem csak át nyújtottam Liamnak a levelet. Csönd lett a nappaliban.
- Jesszusom - suttogta Liam mikor elolvasta. Rám nézett de nem szólt egy szót sem. Felállt a fotelből és kitárta a karjait. Oda mentem és megöleltem. Tartanom kellett magam. Nem akartam a többiek előtt sírni. Liam a hátamat simogatta. Csipogás törte meg az ölelkezésünket. Egy értesítésem jött Gmail-on, hogy Emma Fodor feltöltött egy videót. Akkor nézzük meg. A videó címe ez volt: One Direction ft Zayn Malik | Legendák.


Leültem a fotelba és elindítottam a videót. Már az első mondat elolvasása közben könnyek gyűltek a szemembe. Amikor el indult a dal a srácok felkapták a fejüket. Én pedig csak néztem a videót miközben megállás nélkül gördültek le az arcomon a kövér könnycseppek. De legalább most van mire rá fognom a könnyeket. Bár igaz, hogy a videó siratott meg. Mikor vége lett a videónak még akkor is hullottak a könnyeim.
- Hé kicsi lány mi a baj? - kérdezte Zayn. Rá néztem. Elmosolyodtam és a könnyeim újra hullani kezdtek. Végig néztem az öt srácon. Az öt srácon akik megváltoztatták az életem. Akik ott voltak velem a legrosszabb napjaimon is. És képesek voltak a dalaikkal mosolyt csalni az arcomra. Megváltoztatták az életemet a zenéikkel. 1 hónapja még ölni tudtam volna azért, hogy lássam őket. De most. Most minden más. Minden nap látom őket. Ölelhetem őket. Beszélhetek velük. És tudom, hogy más lány most szívesen lenne a helyemben. Egy koncertjükre se tudtam elmenni. Éjszakákat sírtam végig a zenéjüket hallgatva mikor apám rosszul bánt velem. Nem egyszer próbáltam öngyilkos lenni. De nem ejtettem magamon akkora sebeket. Mert példát mutattak. Hogy az életünk jobb lehet. Csak ki kell várni az idejét. Még mindig hullottak a könnyeim. Eluralkodót rajtam a kísértés, hogy meg nézzek még egy videót. Ez pedig nem volt más mint: Niall Horan - Csillag.


 Amint el indult a zene mindenki csöndbe lett és engem figyelt. De én nem szóltam egy szót sem. Csöndben ültem a fotelban és néztem a videót. Niall felkapta a fejét amikor az X-factoros kis videóból egy kis részlet ment. Utána a nevetése következett majd a hangja. Nekem pedig megállás nélkül folytak a könnyeim. Amint vége lett a videónak a telefonomat leraktam a dohányzó asztalra. 
- Minden rendben? - kérdezte Luke
- Igen - mondtam nevetve de a könnyeim még mindig az arcomat szántották. Tuti hülyének nézhetek ki, hogy nevetek és sírok egyben. Arcomat két tenyerembe temettem. 
- Biztos minden rendben? - kérdezte Brad
- Igen - mondtam miközben letöröltem a könnyeim.
- Miért sírtál? - kérdezte Jade
- Csak megnéztem két olyan videót ami megsiratott ennyi - mondtam. Niall megpaskolta maga mellett a kanapét jelezve, hogy üljek oda. Amint leültem ő egyből meg is ölelt. Amit én viszonoztam. 
- És én ki maradok? - kérdezte felháborodva mellőlem Harry.
- Na gyere ide - mondtam majd megöleltem. 
- Regi segíts - kiabálta Szandi valamelyik fotelből.
- Még is miben? - kérdeztem
- Játszok egy One Directionos GyorsKvíz nevezetű játékkal, de én nem tudom egyikre se a választ. - kiabálta.
- Rendben segítek - forgattam meg a szemem.
- Ez Louis-os - mondta.
- Nos lássuk mit tudsz rólam - mondta gonoszul mosolyogva Louis
- Hidd el sok mindent. Troy. - mondtam mire mindenki furán nézett rám.
- William - javított ki Louis 
- Eredeti neved Louis Troy Austin - mondtam neki nevetve - csak a nevelő apád vezetéknevét fel vetted így lett a neved Louis William Tomlinson. 
- Tényleg tudsz valamit - nézet rám elismerően.
- Oké. Mehet a játék? - kérdezte Szandi
- Igen - mondtam
- Mi Louis kedvenc étele? Káposzta, krumpli, hagyma vagy répa?
- Répa - mondtam nevetve.
- Helyes - mondta Szandi - Következő kérdés. Mitől fél Louis? Felhőktől, víztől, kanalaktól vagy élő galamboktól?
- Élő galamboktól
- Ez is helyes. Következő kérdés. Louis melyik sport egyesületnél lett leigazolt játékos? Manchester United, Doncaster Rovers, FC Barcelona vagy Real Madrid?
- Doncaster Rovers 
- Kezdek félni tőled - mondta Louis. 
- Nyugi a többiekről is tudok egyet s mást. 
- Oké. Következő kérdés. Ki Louis barátnője? Lou Tasdela, Eleunor Jane Calder, Eleanor Jane Calder vagy Eleanor Jade Calder?
- Eleanor Jane Calder.
- Helyes. Következő. Melyik NEM Louis beceneve? Tommo, DaddyDirectioner, OurSuperMan vagy BooBear?
- DaddyDirectioner mivel az Liam beceneve - mondtam
- Helyes. Mikor született Louis? 1994. augusztus 19, 1990. január 2, 1991. december 24 vagy 1992. december 4?
- 1991, december 24-én
- Helyes. Mi Louis lételeme? A vicc, a veszély, a vita vagy a kedvetlenség?
- Egyértelmű. A vicc
- Helyes. Ez melyik klipben található? - kérdezte és megmutatta a képet. Amin a srácok táncolnak a háttérben pedig a lányok az asztalon állnak.
- Best Song Ever.
- Louis-nak melyik lányok jönnek be?
- Akik szeretik a sárga répát.
- Kicsoda Kevin?
- Louis kitömött galambja.
- Oké. Ez most mind az öt fiúról fog szólni.
- Na erre kíváncsi vagyok - mondta Harry
- Én is - értet egyet vele Liam Niall és Zayn. Louis már tapasztalta.
- Félelmetes vagy. Mondták már? - nézett rám Louis.
- Igen - mondtam neki mosolyogva.
- Oké. Akkor kezdjük. Milyen volt Liam halloweeni jelmeze?
- Batman - mondtam vállat rántva
- Mi volt Harry első kutyájának neve?
- Max
- Tényleg félelmetes vagy - nézett rám Harry.
- Mikor jelenik meg az első dokumentum film róluk?
- 2013
- Mit vett Liam Daniellenek együtt létük alatt?
- Kocsit.
- Ezeket honnan tudod? -kérdezte Liam
- Ha rajongsz valakiért akkor arról tudsz mindent. - néztem rá nevetve
- Ki volt Harry ihletője?
- Coldplay
- Mi Harry kedvenc állata?
- Macska
- Ki az ír a bandában?
- Niall Horan
- Milyen nemzetiségűek perelték be a One Directiont névlopásért? 
- Amerikaiak. Tényleg bepereltek titeket az Amerikaiak? - néztem a fiúkra
- Aha - mondták nevetve.
- Mi Liam csillag jegye?
- Szűz - kiabáltam olyan hangosan amennyire csak tudtam. 
- Ezt nem kell kikiabálni - szólt rám Liam. 
- Örök Szűz vagy - mondtam nevetve.
- Haha nagyon vicces - gúnyolódott 
- Na jó menyünk tovább - szólt közbe Szandi - Kit hívott meg Justin Bieber a bandából az egyik klip forgatására? 
- Fogadjunk 5 fontban, hogy úgy se tudja - mondta Louis Harrynek
- Rendben - mondta Harry
- Niallt - mondtam majd Louisra néztem aki épp akkor nyújtotta át Harrynek az 5 fontot.
- Oké. Akkor most Zayn Malikról kérdezek
- Na erre kíváncsi vagyok - mondta Zayn.
- Még jó, hogy rólunk nem kérdez semmit - mondta nevetve Luke Bradnek.
- Zayn szerint az ideális nő.....
- Megan Fox
- Hogy hívják a szüleit?
- Tricia és Yaser
- Hogy hívják a három testvérét?
- Doniya, Walihya és Safaa
- Milyen színű a szeme?
- Barna
- Mikor született?
- 1993. 01. 12
- Mit imád Zayn?
- Csokoládét
- Hol született?
- Bradford
- Ki a példa képe?
- A popkirály 
- Olyan nincs is itt - mondta Szandi. Mire Zayn és én egyszerre kezdtünk el nevetni
- Ti most min nevettek? - kérdezte Perrie
- Zayn példaképe Michael Jackson. Hol voltál amikor róla beszéltem neked? - kérdeztem Szandit
- Valószínűleg másra gondoltam - mondta mosolyogva  
- Na jó. Következő kérdés. Mi a teljes neve Zayn Maliknak?
- Zayn Jawadd Malik
- Egyszer egy rajongó megdicsérte a ......, és ezért ő neki adta
- A kalapját 
- Akkor most jöjjön egy Little Mixes 
- Muszály? - néztem Szandira
- Én nem bánnám, hogy ha ezt most ki hagynánk - mondta Jade
- Rendben - mondta Szandi  

Sziasztok. Nem szokásom a részek után írni. Remélem, hogy tetszett ez a rész is. Ha igen akkor hagyatok magatok után nyomott.

A következő rész tartalmából:

......
- Ez a pálya tisztára hasonlít az ezek megörültekéhez - mondtam nevetve

............
- Köszöntök mindenkit. Nos mint mindig ma is eljött a nagy nap egy újabb megmérettetéshez. Lányok a fiúk ellen. - mondta Louis. 
- És  a rózsaszín jaguárok már tülkön ülnek - vette át a szót Luke mi pedig a lányokkal fulladoztunk a nevetéstől.

........
- Louis mi a baj? - kérdeztem. Rossz bőrben volt.
- Eleanorral szakítottunk. 
- Még is miért?
- Mi számít az? Te úgy se értenéd

...........
- Tessék - tettem le Louis elé egy tányér rántottát.
- Rántotta? Ez komoly? Nem tudsz valami mást csinálni? Én nem rántottát kértem - mondta tök búnkon.
- Én meg nem kértem csótányt a reggelimhez de még is itt van egy az asztalnál - néztem rá. A többiek pedig csöndben figyeltek minket.

..........
- Igaza van Louisnak én nem vagyok ide valósi - ráztam a fejem miközben kinéztem az ablakon
- Jaj Regi ne butáskodj - mondta Jesy.

...........
- Most vagy soha - mondtam és a csomagot kibontottam. A játék pedig kezdetét vette. 

4 megjegyzés: